Tuesday, May 18, 2010

movie n movie=)

harini aku bgn kul 12....kihkih......ape nk jdla ank dara skang kan..lalala...
pastu bgn2 je sore aku xde....cuak gk la kan....tp testing2 2 3 kali adela ckit..ni la akibatnye suke minum ais je..(bak kata mama)..hikhik...

lps bgn je mnd....tp xde slera lg nk mkn....so lyn dulu shangwang ni..hahah...semlm aku wat ape ek?
oh...mlm td aku lyn THE CRAZIES kat movie online..kwn aku ckp best...hmm..tp hmpeh je....lbh kurg cm cte2 zombie yg aku pnh tgk.....mengarut je lebeh.....virus tersebar,kene kat manusia,manusia jd xbtl then bunuh each other...bg aku xmencabar lgsg cte tu...hahahaha...soryla pada yg ckp cte tu best...len org len pendapat kan?..
day before tu aku lyn cte THE MONSTERS.....lakonn hebat Charlize Theron....dah lme aku cr cte tu...disbbkan die xbleh ditygkan di Malaysia kerana wujudnye isu2 sensitif......seperti lesbian , rogol dn bnyk lg la...so aku xsarankan korg tgk pun....aku sendr tgk pun sbb tertarik ngn jalan cte die n nk tahu ape sebnr yg terjadi pade pmpn tu...sbb cte tu kisah bnr kut...kihkih...

mlm ni nk tgk cte pe plak ek???xpk lg...yg aku pk mcm mne nk kembali kan suare aku yg merdu ni....muahahahha..ala...dh biase xde sore ni..last2 bek sndr...bile xde sore membuat aku lebeh diam dn berpk..hahah..yela dlm umh ni mmg mulut aku plg bising...so bile Allah tarik jap nikmat sore ni berpk la sebentar aku dgn duduk dn memerhati ape yg berlaku disekeliling...

hehehe..lapa lak..bile2 free cte lain plak....bipbip.......peace=)

1 comment: